نمایش :کودک درونِ مردی که همه چیز را میدانست !!

30/03/2010 at 10:28 pm Leave a comment


ــ مامان … ‭{‬با صدای نق نق ‭}‬ اینا من رو ازیت میکنن
ــ چی کارت کردن مامان جون

..
ــ همش تقصیر این «شهروندیِ»

!!
ــ قربون قد و بالای پسرم بشم، انشاالله جز جیگر بزنه این شهروندی. صد دفعه گفتم اسمش رو نبر شگون نداره

..
ــ ولی مامان جون فقط شهروندی نیست که منو آزار میده .. این «صبح زودان» و «پارسا فر» هم هی منو ازیت میکنن ! … «صبح زودان» قاقا لیلی میفروشه به بچه ها و بچه هارو با خودش دوست کرده و «پارسا فر» هم هی بر ابچه ها نمایش بازی میکنه به من میگه من با تو دوستم ولی از زیر منو نیشگون میگیره، هر چقدر هم ازش تعریف میکنم فایده نداره ولی من از همه بیشتر از این آقا شهروندی متنفرم

!!
ــ قربون پسر باهوش هنرمندم بشم اللهی ، آخه چرا ؟

ــ میدونی مامان من از این آقای شهروندی هم باهوشترم هم هنرمند ترم تازه من بچه که بودم توی مهد کودکمون (TAFE) کلی مشق نوشتم نقاشی کردم ، تو که میدونی مامان من بهترین نقاش دنیا هستم من قهرمان بازیهای «منچ » مهدکودکهای جهانم

{‬ با صدای گریه ‭}‬ من از همه بهترم من همه چیز رو میدونم ……
ــ

پسر گلم گریه نکن آروم باش بگو بگو تا دلت خالی بشه

..
ــ آره داشتم میگفتم مامان ، هر کی ندونه تو که میدونی من از همه بهترم ولی بازم این نامردا منو ازیت میکنند


ــ قربون شکل ماه پسر خوشگلم بشم اصلا تو دیگه از این ها جایی حرف نزن تو دفتر مشقت هم اسمشون رو ننویس

!!
ــآخه نمیتونم مامان جون تو که دیگه مامان منی میدونی من نمیتونم از خودم بهتر رو ببینم … تازه این وظیفه منه من کلی کلاس نقاشی رفتم ..‭{‬ با حرص ‭}‬ میدونی مامان وقتی این شهروندی رو میبینم ها دلم میخاد نخ پستونکم رو بندازم دور گردنش خفه اش کنم .
ــ پسر گلم ناراحت نباش من که از بچه گی همیشه روز ی صد بار به تو گفتم تو از از همه بچه ها باهوشتری از همه با سواد تر، خوشگل تر … اینا حسودیشون میشه مامان گریه نکن

..
ــ مامام جون همه بچه های محل از من بدشون میاد و تازه اسباب بازیهاشون رو ازم میگیرند .. این آقا شجاع هم رفته زیر آب من رو زده دیگه هیچ بچه ای نقاشیهاش رو نمیده من بچسبونم توی دفترم.
ـ عیب نداره عزیز گُلم نقاشی های خود من رو بچسبون توی دفتر نقاشیت

..
ــ مامان یادت میاد یک دفتر نقاشی داشتم اسمش رو گزاشته بودم «این تازه اول کارِ !!»
ــ آره قربون چشما ت برم … اشکهات رو پاک کن حالا بقیه اش رو بگو

ــ هیچ کس به این دفتر نقاشی من محل نزاشت منت هر کسی رو که بگی کشیدم ولی نمیدونم چرا ….زود «آخر کار» شد.. بعد بابا برام رفت این دفتر بزرگرو خرید به همه هم گفتم هر کس نقاشیهاش رو بده من بچسبونم توی دفترم بهش دو تا آبنبات میدم و عکس همه فک و فامیلهاش رو هم میچسبونم توش ولی همه و همه از من سوء استفاده کردن

ــ خوب مامان جون از قدیم گفتن چاه مکن بهر کسی … اصلا میدونی چیه از این به بعد برو با بچه های یک محله دیگه بازی کن با همه اینها هم دیگه حرف نزن .
ــ نمیشه مامان هر محله ای میرم من رو بیرون میکنن ، نمیدونم چرا ولی به هر کی فوش و بدو بیراه میدم از من بدش میاد !! مثلا صد بار عکسهای شهروندی رو کج و ماوج کشیدم چسبوندم توی دفتر نقاشی کوچیکه و بزرگه بعد اونو به همه بچه ها نشون دادم کلی هم دلم خنک شد . اولش به خاطر همین کار کلی از دشمنای شهروندی هم باهام دوست شدن بعد رفتم هر چی میتونستم هر جا رسیدم پشت سرش حرف زدم نه فقط اون رو بلکه سعی کردم «صبح زودان» و «پارسا فر » رو هم ضایع کنم . چی کار کنم مامان آخه من با سفاتم اونها همه بی سفاتن

!
ــ من فدای اون دل کوچولوی صادق پسرم بشم ، اصلا این حرفها رو ولش کن یک شعر از گروه «کیوسک» بخون دلت خنک بشه

..
ــ‭{‬ با صدای معمولی ‭}‬ ای بابا تو هم گند زدی به این کودک درون ما ! صداش رو در نیار دیگه این قدر هم کیوسک کیوسک نکن یاد شون میفته میان طلبشون رو از من میخان
ــ

‭{‬ با صدای معمولی ‭}‬ حالا چرا صدات رو بلند میکنیی دیگه نمیخای مامان بازی کنیم .. آی کیو !
ــ به تو چه مربوط ! من درس نمایشنامه خوندم یا تو خاک بر سر ، …. ‭{‬با صدای گریه ‭}‬.. من همه چیز رو میدونم … من تو دهن این ها میزنم ..
ــ من همه چیز رو میدونم … من همه چیز رو میگم

‭{‬ صدا کم کم قطع میشه ‭}‬

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

تکذیب خبر بیماری استاد شجریان تکذیب خبر بیماری استاد شجریان

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تعداد بازدید

  • 75,454 بازدید

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 53 other followers

آخرین نظرات


