گرز فریدونی کشم ضحاک را سر بشکنم

10/05/2010 at 5:56 am 1 comment


استاد شجریان برای اولین بار این شعر زیبا از مولانا را بروی صحنه اجرا کردند
اجرای این قطعه ، ایرانیان مقیم شهر بریزبن را در سالن زیبای دانشگاه بریزبن به وجد اورد

امروز سرمست آمدم تا دیر را ویران کنم
گرز فریدونی کشم ضحاک را سر بشکنم

این بار سرمست آمدم تا جام و ساغر بشکنم
ساقی و مطرب هردو را من کاسه سر بشکنم

گر کژ بسویم بنگرد گوش فلک را بر کنم
گر طعنه بر جانم زند دندان اختر بشکنم

چون رو به معراج آورم از هفت کشور بگذرم
چون پای بر گردون نهم نه چرخ و چنبر بشکنم

گر محتسب جوید مرا تا در رهی کوبد مرا
من دست و پایش در زمان با فرق و دندان بشکنم

گر شمس تبریزی مرا گوید که هی آهسته شو
گویم که من دیوانه ام این بشکنم آن بشکنم

4 members of Shahnaz ensemble in SHAJARIAN CONCERT ( BRISBANE)

DSC_0228

DSC_0233

DSC_0235

DSC_0240

DSC_0243

SHAJARIAN IN BRISBANE CONCERT

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

عکسهای کنسرت استاد شجریان و شهناز در شهر ب ریزبن استرالیا لکه ننگ

1 Comment Add your own

  • 1. م  |  02/06/2010 at 9:29 pm

    ممنونم عزیز، درخواستی از شما دارم، ممکنه اگر فیلمی از این اجرا (فقط همین تصنیف) موجود دارید اینجا آپلود کنید یا لینکش رو قرار بدید؟ ممنونم از لطف شما.

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


تعداد بازدید

  • 75,454 بازدید

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 53 other followers

آخرین نظرات


